HomePortalGalleryFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 Where do you see SOAD in teh next five years?

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Anahit
Mr. Jack
avatar

Number of posts : 232
Age : 25
Points :
30 / 10030 / 100

Registration date : 2008-02-08

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Thu May 08, 2008 7:58 am

v borshe!
oh..Gayane you gave me up!..you forgot Shavo's beard was in soup too .Smile
i hope you won't give up that .. story...John...dancing...well you know what
Back to top Go down
View user profile
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Thu May 08, 2008 12:36 pm

^^ so in five years Serj will poison us with hair soup? Ugh, I hope he will rather go singing and making music instead of that Razz
Back to top Go down
View user profile
Anahit
Mr. Jack
avatar

Number of posts : 232
Age : 25
Points :
30 / 10030 / 100

Registration date : 2008-02-08

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Thu May 08, 2008 4:00 pm

i'd like him to buy here a house and live here,maybe he'll do that during next 5 years?no,he won't Sad
Back to top Go down
View user profile
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Thu May 08, 2008 4:02 pm

^^ pff, Id like him to buy a house in Germany (in Hannover) and live there but he wont do it, too, soo.. Razz Razz

As long as they keep doing what they like, its okay to me. Just hope its music and some other creative stuff.
Back to top Go down
View user profile
Mr.Killerguitar
Page Founder
avatar

Number of posts : 1049
Age : 28
Location : Land der Dichter und Denker, Germany
Points :
100 / 100100 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Thu May 08, 2008 6:07 pm

I bet you can't stop making music if you're a really adequat musician (that means ppl who make their own music).
you see it on Metallica, Die Ärzte, .... Some people will die on stage. I say okay.

_________________
Change? Pls

That's all folks!
Mr.Killerguitar

Believing that everything is not one - that is the biggest evil in the world

Read what the GDR is, if you don't know!
Back to top Go down
View user profile http://steal-this-site.forumieren.de
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Fri May 09, 2008 9:42 am

^^ agree.

Make music or diiiiieeee !!!!
Back to top Go down
View user profile
Mr.Killerguitar
Page Founder
avatar

Number of posts : 1049
Age : 28
Location : Land der Dichter und Denker, Germany
Points :
100 / 100100 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Fri May 09, 2008 5:19 pm

At least Serj will never stop making music. Because, if he plans to stop Silke will visit him with a few bang-making gifts and force him to make music.

_________________
Change? Pls

That's all folks!
Mr.Killerguitar

Believing that everything is not one - that is the biggest evil in the world

Read what the GDR is, if you don't know!
Back to top Go down
View user profile http://steal-this-site.forumieren.de
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Fri May 09, 2008 5:31 pm

^^ oh yes I will Twisted Evil and be sure, I know how to force him Laughing
Back to top Go down
View user profile
Mr.Killerguitar
Page Founder
avatar

Number of posts : 1049
Age : 28
Location : Land der Dichter und Denker, Germany
Points :
100 / 100100 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Fri May 09, 2008 5:35 pm

Yes, we know, you'll read him your stories.

do you think that system will still go on tour if they have wife and kids?

_________________
Change? Pls

That's all folks!
Mr.Killerguitar

Believing that everything is not one - that is the biggest evil in the world

Read what the GDR is, if you don't know!
Back to top Go down
View user profile http://steal-this-site.forumieren.de
PLankton
Lisa
avatar

Number of posts : 360
Age : 109
Location : home is , where the heart is
Points :
75 / 10075 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Sun May 11, 2008 2:42 pm

I can´t imagine Serj or Daron ever being tired of making music .
I guess in Daron´s case it is the only thing he can do , anyway....

But what about SOAD...if they ever come back...I have no imagination at all .
I can´t imagine them as family-fathers , too . Dunno why....

can you imagine Serj being on tour at the aga of 65 like Mick Jagger and the Stones?
On a "wrinkles-and-white-hair-tour "???

gosh - I know who´d like that.....Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
holy shit a tiger
Lisa
avatar

Number of posts : 435
Age : 26
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-23

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Sun May 11, 2008 3:29 pm

Dead. At least, one of them will be.
Back to top Go down
View user profile
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Sun May 11, 2008 4:05 pm

Ushiii.... do you want to offend me?! Huh?! Razz Yes Id like to see that, Serj and the others with white hair and wrinkles. Pfff.

And I guess if one of them will be dead in five years, its probably Daron... sorry to all the Daron lovers but well.. you know him... Wink
Back to top Go down
View user profile
PLankton
Lisa
avatar

Number of posts : 360
Age : 109
Location : home is , where the heart is
Points :
75 / 10075 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Sun May 11, 2008 4:14 pm

Noo...not offend...just a little mocking... Wink

hey ,steven - are you serious ?
and wtf should daron die of ?
there is no such thing as dieing from weed - overdose....
Back to top Go down
View user profile
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Sun May 11, 2008 5:23 pm

Nah I dont seriously think that daron will be dead in five years. None of them will be dead. *hopes* I think the danger that daron would die because of whatever was bigger in the past, nowadays he is older and a little more sensible about himself and his life .. (I hope Wink )
Back to top Go down
View user profile
Mr.Killerguitar
Page Founder
avatar

Number of posts : 1049
Age : 28
Location : Land der Dichter und Denker, Germany
Points :
100 / 100100 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Mon May 12, 2008 10:28 am

Nobody of them will die within the next five years.

So, I guess that at least Daron will play music until he dies. Maybe no touring, because they get too old, but yeah, as long as no alzheimer meets their roads, they will make music.

_________________
Change? Pls

That's all folks!
Mr.Killerguitar

Believing that everything is not one - that is the biggest evil in the world

Read what the GDR is, if you don't know!
Back to top Go down
View user profile http://steal-this-site.forumieren.de
holy shit a tiger
Lisa
avatar

Number of posts : 435
Age : 26
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-23

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Mon May 12, 2008 10:36 am

Yes, and it won't be Daron.
Back to top Go down
View user profile
Mr.Killerguitar
Page Founder
avatar

Number of posts : 1049
Age : 28
Location : Land der Dichter und Denker, Germany
Points :
100 / 100100 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Mon May 12, 2008 10:39 am

Like I always said, if one of them dies before 50 it'd be Serj, because a freaked out Fan shoots him on a speech.

_________________
Change? Pls

That's all folks!
Mr.Killerguitar

Believing that everything is not one - that is the biggest evil in the world

Read what the GDR is, if you don't know!
Back to top Go down
View user profile http://steal-this-site.forumieren.de
Anahit
Mr. Jack
avatar

Number of posts : 232
Age : 25
Points :
30 / 10030 / 100

Registration date : 2008-02-08

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Mon May 12, 2008 2:32 pm

noooo!!!! not Serj,no!.... Sad
wait until he gives concert here then do what you want...Smile
i don't think anyone of them will die until 50,i hope so
Back to top Go down
View user profile
PLankton
Lisa
avatar

Number of posts : 360
Age : 109
Location : home is , where the heart is
Points :
75 / 10075 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Mon May 12, 2008 5:21 pm

Do you want to say , you don´t care if someone shoots him after he has
been in Yerevan??? Laughing

I love your avatar , btw..... snapy

Steven , why are you so sure ? Suspect
Back to top Go down
View user profile
Anahit
Mr. Jack
avatar

Number of posts : 232
Age : 25
Points :
30 / 10030 / 100

Registration date : 2008-02-08

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Tue May 13, 2008 8:55 am

of course no...come near...you'll hear me whispering...if he comes here we'll kidnap him and keep here...so no one will shoot him Smile
Back to top Go down
View user profile
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Tue May 13, 2008 10:19 am

^^ Brad are you gonna be the insane fan who shoots him?! Shocked maybe we have to be his body guards in future.. you know, as the members of the sect, we gotta protect him so he wont be shot Wink
Back to top Go down
View user profile
Mr.Killerguitar
Page Founder
avatar

Number of posts : 1049
Age : 28
Location : Land der Dichter und Denker, Germany
Points :
100 / 100100 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Wed May 14, 2008 3:38 am

Yeah, you're right

_________________
Change? Pls

That's all folks!
Mr.Killerguitar

Believing that everything is not one - that is the biggest evil in the world

Read what the GDR is, if you don't know!
Back to top Go down
View user profile http://steal-this-site.forumieren.de
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Wed May 14, 2008 10:50 am

^^ with what? Are you the insane fan or shall we protect him? Say you wont shoot him, please!!!
Back to top Go down
View user profile
PLankton
Lisa
avatar

Number of posts : 360
Age : 109
Location : home is , where the heart is
Points :
75 / 10075 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Thu May 15, 2008 7:45 pm

I don´t think Brad would shoot him , or would you Brad ? Question
No , i guess you´d rather kick his ass or his crown - jewels.... Very Happy
which Silke wouldn´t like at all.... bounce

To say something on topic :
I quote this for a the 2nd time today ..."our days are never ever coming back "
Back to top Go down
View user profile
Mr.Killerguitar
Page Founder
avatar

Number of posts : 1049
Age : 28
Location : Land der Dichter und Denker, Germany
Points :
100 / 100100 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   Fri May 16, 2008 3:39 pm

o.O Never ever, mmh, past is past and future is future. I dunno, I'm optimistic, no matter where and what.

He, I'm more the guy who strangles people or beat them to death, cause I'd only kill in a rage of real anger

_________________
Change? Pls

That's all folks!
Mr.Killerguitar

Believing that everything is not one - that is the biggest evil in the world

Read what the GDR is, if you don't know!
Back to top Go down
View user profile http://steal-this-site.forumieren.de
Sponsored content




PostSubject: Re: Where do you see SOAD in teh next five years?   

Back to top Go down
 
Where do you see SOAD in teh next five years?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» HERO's Challenge - Christian Rock & Metal Collage #2
» Iggy and the Stooges - 35 Years Of Noxious
» New HB ~ Pääkallonpaikka
» Gary Lenaire
» Ron's stand-in with the MC5

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Steal this Site! System of a Down Forums :: System of a Down :: System in General-
Jump to: