HomePortalGalleryFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 The Daron Thread

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
AuthorMessage
Kody
Administrator
avatar

Number of posts : 665
Age : 24
Location : Michigan
Points :
500 / 100500 / 100

Registration date : 2008-02-05

PostSubject: Re: The Daron Thread   Thu May 22, 2008 10:28 pm

Looks like me in the morning...



..at least that's what my parents say.

_________________
Back to top Go down
View user profile
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Fri May 23, 2008 9:12 am

^^ lol Kody.

Thx for posting it Ushi.. stupid pic, I can still see mine... pffff...
Back to top Go down
View user profile
holy shit a tiger
Lisa
avatar

Number of posts : 435
Age : 26
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-23

PostSubject: Re: The Daron Thread   Wed Jun 18, 2008 5:31 pm

Daron's a lil monkey only not as cute or lovable

TRUFAX
Back to top Go down
View user profile
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Fri Jun 20, 2008 4:22 pm

And now look at this... thats what Daron does when hes not making music Wink


Back to top Go down
View user profile
PLankton
Lisa
avatar

Number of posts : 360
Age : 109
Location : home is , where the heart is
Points :
75 / 10075 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Fri Jun 20, 2008 5:49 pm

Laughing
yeah....of course.
He would have ended up as a whore or a gangster or a beggar if he
wouldnīt have his music and a great portion of luck to meet the other guys serj , John and Shavo .
Are you sure this is not again a long - lost twin brother ? Ugly
Back to top Go down
View user profile
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sat Jun 21, 2008 4:48 pm

No this time its Daron himself.. just look at him Laughing
Back to top Go down
View user profile
Mr.Killerguitar
Page Founder
avatar

Number of posts : 1049
Age : 28
Location : Land der Dichter und Denker, Germany
Points :
100 / 100100 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sun Jun 22, 2008 3:08 am

You have no good words for poor Daron atm, huh?

Oh, Daron *hugs Daron and pets him*

_________________
Change? Pls

That's all folks!
Mr.Killerguitar

Believing that everything is not one - that is the biggest evil in the world

Read what the GDR is, if you don't know!
Back to top Go down
View user profile http://steal-this-site.forumieren.de
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sun Jun 22, 2008 2:17 pm

Who? Me? *looks around* sure I do... uhm.. wait... *thinks* uhm.... damnit !!

Okay so let me join in and also hug him. But only if he takes a shower first Razz
Back to top Go down
View user profile
Kody
Administrator
avatar

Number of posts : 665
Age : 24
Location : Michigan
Points :
500 / 100500 / 100

Registration date : 2008-02-05

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sun Jun 22, 2008 6:38 pm

Daron's starting to look like a big monkey (no not a gorilla, just a monkey). Razz

_________________
Back to top Go down
View user profile
BloodyMalkavian
Heathen
avatar

Number of posts : 7
Age : 28
Location : Silent Hill
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-03-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Mon Jun 23, 2008 3:47 am

I wonder if Daron is one of those guys who watch TV in the night and join this TV-Winshows. You know, those where you have to send a SMS with the right answer or have to call and get the right line.

I'd say he is one of those^^

Edit: This was posted by me, Mr.Killerguitar


Last edited by Mr.Killerguitar on Mon Jun 23, 2008 3:48 am; edited 1 time in total (Reason for editing : Wee, wrong member...)
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/bloodymalkavian
PLankton
Lisa
avatar

Number of posts : 360
Age : 109
Location : home is , where the heart is
Points :
75 / 10075 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sat Jun 28, 2008 5:11 pm

Kody wrote :
Daron's starting to look like a big monkey (no not a gorilla, just a monkey).

.... Laughing goggle-eyed monkey


Back to top Go down
View user profile
holy shit a tiger
Lisa
avatar

Number of posts : 435
Age : 26
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-23

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sat Jun 28, 2008 5:56 pm

He needs to keep wearing sunglasses to hide those hideous, bulgy eyes.
Back to top Go down
View user profile
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sun Jun 29, 2008 2:34 pm

eww Ushi why do you post this, huh? affraid

Agree with Steven. Sunglasses are better than this. Or he should grow a beard all over. Wink
Back to top Go down
View user profile
PLankton
Lisa
avatar

Number of posts : 360
Age : 109
Location : home is , where the heart is
Points :
75 / 10075 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sun Jun 29, 2008 3:47 pm

Because....I dunnoo....*shrugs*

Sunglasses donīt help much . they just hide the eyes.... Smile
Back to top Go down
View user profile
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sun Jun 29, 2008 3:49 pm

Yeah so he needs to grow the beard all over his face and thats it. Razz
Back to top Go down
View user profile
hackthesystem is sexy
Badass Motherfucker
avatar

Number of posts : 112
Age : 1927
Points :
65 / 10065 / 100

Registration date : 2008-02-11

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sun Jun 29, 2008 4:54 pm

wolf-man! Surprised
Back to top Go down
View user profile
Mr.Killerguitar
Page Founder
avatar

Number of posts : 1049
Age : 28
Location : Land der Dichter und Denker, Germany
Points :
100 / 100100 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Mon Jun 30, 2008 4:32 pm

I like the picture. It's one of those pictures ppl hang up in their bathroom....hahaha

_________________
Change? Pls

That's all folks!
Mr.Killerguitar

Believing that everything is not one - that is the biggest evil in the world

Read what the GDR is, if you don't know!
Back to top Go down
View user profile http://steal-this-site.forumieren.de
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Mon Jun 30, 2008 4:53 pm

^^ in the bathroom? God I could never take a shower or a shit ever again Laughing
Back to top Go down
View user profile
Mr.Killerguitar
Page Founder
avatar

Number of posts : 1049
Age : 28
Location : Land der Dichter und Denker, Germany
Points :
100 / 100100 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Mon Jun 30, 2008 4:55 pm

I'm sure it's fun to see this picture while you sit on your toilette^^

_________________
Change? Pls

That's all folks!
Mr.Killerguitar

Believing that everything is not one - that is the biggest evil in the world

Read what the GDR is, if you don't know!
Back to top Go down
View user profile http://steal-this-site.forumieren.de
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Mon Jun 30, 2008 5:18 pm

Nah... I would laugh and then fall down Laughing nooo waaay Laughing
Back to top Go down
View user profile
PLankton
Lisa
avatar

Number of posts : 360
Age : 109
Location : home is , where the heart is
Points :
75 / 10075 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Thu Jul 17, 2008 7:41 pm

Is that even possible ? We didnīt discuss Daron ( DarDar) for such
a long time ?? Shocked
There MUST be something to say about him...
Back to top Go down
View user profile
Mr.Killerguitar
Page Founder
avatar

Number of posts : 1049
Age : 28
Location : Land der Dichter und Denker, Germany
Points :
100 / 100100 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Fri Jul 18, 2008 7:23 am

not that we discussed Serj so much....

I have found another movie in which the actor looks like Daron quite often. Robert Merivel in Restoration (played by Robert Downey Jr.)
It's quite fun to see people with this round eyes. I like ppl looking like this.

_________________
Change? Pls

That's all folks!
Mr.Killerguitar

Believing that everything is not one - that is the biggest evil in the world

Read what the GDR is, if you don't know!
Back to top Go down
View user profile http://steal-this-site.forumieren.de
TADDEUS
Moderator
avatar

Number of posts : 813
Age : 38
Location : Where I wanna be
Points :
50 / 10050 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Fri Jul 18, 2008 9:08 am

Today we could say happy birthday, for example Razz Razz
Back to top Go down
View user profile
Manu
Orange Light
avatar

Number of posts : 146
Age : 23
Location : Germany
Points :
60 / 10060 / 100

Registration date : 2008-07-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sat Aug 16, 2008 3:25 pm

oh happy late b-day^^
Back to top Go down
View user profile http://www.true-crime.info
PLankton
Lisa
avatar

Number of posts : 360
Age : 109
Location : home is , where the heart is
Points :
75 / 10075 / 100

Registration date : 2008-01-20

PostSubject: Re: The Daron Thread   Sat Aug 16, 2008 6:27 pm

Laughing Laughing Laughing Manu..you are pricelss....

hey did you hear ? heīs gonna shave his beard soon ..at least he said so... snapy
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: The Daron Thread   

Back to top Go down
 
The Daron Thread
View previous topic View next topic Back to top 
Page 5 of 9Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 Similar topics
-
» Forgotten Gems!
» The Joke Thread
» Foreign Films Appreciation Thread
» "This" or "That" Thread
» The Congratulation On Your New Promotion Thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Steal this Site! System of a Down Forums :: Side Projects :: Daron Malakian-
Jump to: